sâmbătă, 13 iunie 2009

"Îmi place să ştiu totul despre noii mei prieteni, dar nimic despre cei vechi."



Din pacate recunosc ca sunt genul de persoana care are incredere in cei din jur considerand ca daca eu nu as face un lucru din respect fata de mine si fata de persoanele care ma inconjoara, nici acestea la randul lor nu ar face asa ceva...Foarte, foarte proasta idee! De fapt este chiar cea mai proasta idee posibil...Prietenie? oare chiar exista? tind, de multe ori, sa cred ca totul se bazeaza pe interese...deci ce pot eu sa obtin daca sunt prietenul/a ta? aha, perfect am beneficii! I really like you! Atunci zambesti frumos in timp ce dai disperat un mesaj altui "prieten" spunand HEEELP!!! Eu am alte planuri si asta le strica! Dar pe de alta parte inca nu iti convine sa-ti bagi frumos si discret piciorul pentru ca inca e bine, ai nevoie de "proasta" in continuare...
Dar cand nu mai ai nevoie ce faci? Raspunsul este simplu: faci pe victima, consideri ca esti calcat in piciore de persoanele care te-au ajutat si au fost alaturi de tine, si iti bagi la propriu si la figurat piciorul pentru ca tu esti o victima a societatii si acum ai alte interese iar persoana respectiva nu iti mai este de niciun folos! Foarte frumos, nu? Again, stupid me, pentru ca am crezut ca oamenii se pot schimba si am dat a doua si a treia si a patra sansa ca sa realizez ca daca omul este al dracu' nu se va schimba in veci! DA SUNT REA (sau mai bine zis REAlista)! SUNT ASA PENTRU CA IN ASTA M-AU TRANSFORMAT "PRIETENII"! SISTEMUL ESTE DE VINA (asa se spala lumea pe maini, aruncand gaina in curtea vecinului)! DA, NU AM SA MAI TREC CU VEDEREA N-I-M-I-C DE ACUM! DA, M-AM SATURAT DE "PRIETENI" INTERESATI! DA, NU AM SA MAI FIU MAMA TUTUROR RANITILOR! Ca sa fiu mai concisa: cavoli tuoi!!!
Dar, totusi, let's look at the bright side now :) Mereu exista una ;) In acest ultim an am descoperit persoane minunate! THANKS GOD, inca mai exista :) Vrea sa le multumesc pentru ca mi-au demonstrat ca exista prietenie fara interese...sunt acele persoane care ma suna numai pentru a ma intreba de sanatate, fara sa ceara nimic in schimb si fara sa comenteze pe la spatele tau ca ar vrea luna de pe cer dar tu faci tot posibilul sa le stai in drum! DAMN!
Deci, THANKS A LOT TO ALL OF YOU! YOU ARE THE BEST! :)

Un comentariu:

dana comnea spunea...

schimia mia.......
poate ca lumea nu se va schimba ,poate ca "prietenii" iti dau tepe....si desi speri ca se vor schimba iti fac supriza de a-ti intoarce spatele fara a se uita in urma......
eu zic sa facem un efort si iertam ,chiar dak nu vom putea uita:
hai sa ne deschidem sufletele catre necunoscut.....pentru dak nu riscam si ne blocam intr-un turn speriati ca iar vom fi raniti atunci vom inceta a mai trai....
viata inseamna speranta....inseamna bucuria de a putea avea incredere completa in cei ce iti sunt alaturi...inseamna prietenia......baci e abracci amica mia