vineri, 26 iunie 2009

Michael Jackson a murit...



Legendarul star al muzicii pop, Michael Jackson, a incetat din viata la varsta de 50 de ani in urma unui stop cardiac. Inima lui Michael a incetat sa mai bata joi, 25 iunie la orele 14:26 (00:26, ora Romaniei) in spitalul UCLA din L.A.

-----

Michael Jackson, supra-numit si Regele Muzicii Pop s-a nascut pe 29 august 1958, fiind al saptelea membru al familiei Jackson. A debutat in anul 1964, la varsta de numai 11 ani, facand parte din formatia "The Jackson 5", dupa care in anul 1971 si-a inceput cariera solo. Nu cred ca mai are rost sa mentionez care au fost hiturile sale de succesc pentru ca noi cu totii le stim prea bine...banuiesc ca este suficient sa reamintesc tuturor de albumul "Thriller", cel mai bine vandut album al tuturor timpurilor!

Inca nu imi vine sa cred ca Michael Jackson a murit... imi aduc aminte cu nostalgie de copilarie...primele cantece pe care le-am invatat si de care imi amintesc sunt cele ale lui Michael Jackson...imi placea ata de mult...eram mica si visam sa-l cunosc, era singurul care imi atragea atentia la vremea respectiva! Imi amintesc de ziua in care a venit in Romania pentru concert, am stat lipita de televizor si visam cu ochii deschisi parca invidioasa ca eu nu sunt "destul de mare" sa merg "acolo"...
Recunosc, in ultima perioada am uitat complet de muzica sa, alte trend-uri, alte beat-uri ne-au atras atentia, insa cu siguranta acestea nu vor ramane asa cum a ramas muzica lui Michael! Este prea putin probabil ca lumea va uita vreodata de Regele Muzicii Pop...

Niciun comentariu: